|
|
РЕКЛАМНЕ АГЕНТСТВО - незалежне підприємство, яке складається з творчих працівників та комерсантів, що розробляють, готують та розміщують рекламу і засоби реклами замовникам, які прагнуть знайти покупців для своїх товарів та послуг. РЕКЛАМОДАВЕЦЬ - особа, фірма, підприємство, яке видає рекламній організації замовлення на рекламу. РЕКЛАМОНОСІЙ - самостійний засіб реклами (преса, телебачення), який має властивість передавати рекламні оголошення, шоу тощо. РЕКЛАМООДЕРЖУВАЧ - реципієнт (суб’єкт реклами, цільова група, цільова особа), якому з допомогою засобів реклами повідомляється рекламна інформація. РЕКОНВЕРСІЯ - переведення воєнної промисловості на виробництво цивільної продукції. РЕМАРКЕТИНГ - маркетинг у ситуації зниження попиту, характерного для всіх видів товару і будь-якого періоду часу. РЕМІСІЯ - комерційне зниження для округлення суми платежу за рахунком. РЕНТА - а) доход з капіталу, землі чи майна, що його власники регулярно одержують, не займаючись підприємницькою діяльністю; б) доход у формі відсотка, одержуваного власниками грошового капіталу або держателями цінних паперів з твердим курсом. РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ - кінцевий результат фінансово-господарської діяльності підприємства за певний період; визначається величиною одержаного прибутку у порівнянні з розмірами вкладень в основні фонди й оборотні кошти. Рентабельність комплексно відображає ступінь використання матеріальних, трудових і грошових ресурсів та ефективність авансованих коштів. РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ КАПІТАЛУ - співвідношення між прибутком і вкладеним у нього капіталом.
|