|
|
СПІЛЬНІ УМОВИ ПОСТАЧАННЯ - умови, які регулюють відносини між організаціями різних держав з питань внутрішньо-торгового постачання. СПОЖИВАННЯ - використання суспільного продукту в процесі задоволення економічних потреб людей, заключна фаза процесу відтворення. Розрізняють споживання виробниче і невиробниче. СПОЖИВАЦЬКА ПСИХОЛОГІЯ - особливий різновид індивідуальної психологи, коли діяльність людини обмежується сферою особистого споживання, а суспільно корисна праця втрачає свій соціальний престиж. СПОЖИВАЧ - особа або організація, яка споживає продукти виробництва тієї чи іншої сфери діяльності. СПОЖИВЧА ПАНЕЛЬ - еталонна група споживачів, чия оцінка товарів використовується для характеристики думки загальної сукупності споживачів. СПОЖИВЧА ТАРА - див. Внутрішня тара. СПОЖИВЧИЙ КООПЕРАТИВ - форма роздрібної торгівлі, яка знаходиться у володінні споживачів. СПОЖИВЧІ ВЛАСТИВОСТІ ТОВАРУ - сукупність конструктивних (жорстких) і естетичних (м’яких) властивостей товару, які створюють його корисний ефект та привабливість для покупця. СПОЖИВЧІ ТОВАРИ - товари і послуги, призначені для кінцевого споживання, для особистого, сімейного чи домашнього використання. СПОНСОР - юридична або фізична особа, яка бере на себе фінансове забезпечення будь-якого великого заходу (організація виставки, проведення спортивних заходів, виступ ансамблю тощо). Спонсорство здійснюється, як правило, з метою реклами, без участі у використанні одержуваних доходів.
|