МПП Фенікс
      
Бізнес-терміни
СТАТУТНИЙ ФОНД -

сума коштів, необхідна для початку діяльності сумісного підприємства, яка створюється за рахунок внесків партнерів-засновників сумісного підприємства. В статут­ний фонд входить вартість основних і оборотних коштів.

СТИВІДОР -

транспортно-експлуатаційна організація, фірма, що виконує за договором з власником вантажу чи власником судна роботи по навантаженню, розміщенню чи розвантаженню вантажів, а також особа від організації, фірми, яка здійснює кон­троль за виконанням цієї роботи.

СТИВІДОРНІ ВИТРАТИ -

витрати, що зв’язані з вантажно-розвантажувальними роботами в портах. Не включаються у собівартість перевезень і відшкодовуються за рахунок додаткових відрахувань до тарифів на морські перевезення.

СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ -

комплекс заходів, спрямованих на просування товару на ринку при умові, що покупець знає товар. Основні завдання — збільшити обсяг реалізації, забезпечити стабільність замовлень. Такими заходами, що впливають безпосе­редньо на покупця, є знижка з ціни на товар, кредитні умови продажу, преміальний продаж, конкурси, лотереї тощо.

СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖУ ТОВАРУ -

сукупність методів, що дають можливість створити найбільш сприятливі умови для стимулювання купівельного попиту, прискорення процесу реалізації товарів.

СТИМУЛЮЮЧИЙ ПОПИТ -

попит, що передбачає ліквідацію байдужого ставлення до товару на даному ринку шля­хом розвитку інформації, реклами та післяреалізаційного сервісу.

СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ -

планування можливих цін на ринку в перспективі, яке дозволяє передбачити майбутні коливан­ня кон’юнктури і враховувати їх в операціях компанії.

СТРАТЕГІЧНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ ПІДРОЗДІЛ -

самостійне відділення чи підрозділ, що відповідають за асортиментну групу,або певний товарний відділ у рамках організації, який концентрує увагу на конкретному ринку, на чолі з керівником, що повністю відповідає за об’єднання зусиль на стратегічних напрямах діяльності.

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН -

план, що визначає характер марке­тингових заходів, які фірма повинна вжити, їх обгрунтування, персональну відповідальність за їх реалізацію, де вони будуть організовані і як завершені.

СТРАТЕГІЧНІ ТОВАРИ -

товари, вивезення яких забороня­ється, обмежується або контролюється державою з метою запобігти шкоді національній безпеці країни — власника товару. Віднесення товару до категорії стратегічних здійснюється відповідними державними органами на основі норм національ­ного законодавства.

Developed by
WCS

МПП "Фенікс"®
м.Чернівці, вул. І.Франка, 6/1
E-mail:phoenix_ukr@ukr.net

тел./факс:

+3 8 0372 55-62-48

+3 8 0372 54-19-08

+3 8 0372 55-93-36

+3 8 050 507 80 44

 

Усі права захищені.
© 2018 Для інтернет-ресурсів наявність активної гіперсилки "
ФЕНІКС" - обовязково!

Торгова марка "ФЕНІКС" являється зареєстрованою та охороняється законом.