|
|
ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ - престижна реклама. І) встановлення зв’язків з громадськістю; 2) спеціальна система управління соціальною інформацією, що включає весь процес виробництва й руху інформації, метою якої є створення позитивного відношення до фірми тих кіл громадськості, в яких вона зацікавлена. Система паблік рилейшнз прагне до постійного зворотного зв’язку, щоб як можна швидше протидіяти виникненню та загостренню суперечностей між монополіями і громадськістю або уникнути їх. ПАБЛІСИТІ - неособисте стимулювання попиту на товар, послугу або діяльність завдяки розміщенню комерційних важливих новин у виданнях або одержанню позитивних претензій на радіо, телебаченні чи сцені, які не оплачуються певним спонсором. ПАДАЮЧИЙ ПОПИТ - попит, що знижується на один або декілька видів товарів, які пропонуються організацією покупцям. ПАРАЛЕЛЬНА УГОДА - різновид товарообмінної операції на базі двох контрактів, зв’язаних зобов’язанням експортера проводити контркупівлю протягом домовленого терміну (2 — 3 роки). ПАРИТЕТ КУПІВЕЛЬНОЇ СПРОМОЖНОСТІ - співвідношення між двома валютами за їх купівельною спроможністю щодо певного набору товарів і послуг; як правило, не збігається з ринковим валютним курсом. ПАСИВ - 1) частина бухгалтерського балансу, яка відображає джерела утворення коштів підприємства або установи та їх призначення (власні резерви, позики інших установ); 2) перевищення закордонних витрат країни над надходженням коштів з-за кордону; 3) дефіцит платіжного балансу. ПАСИВНИЙ ПЛАТІЖНИЙ БАЛАНС - платіжний баланс, який характеризується перевищенням закордонних витрат і платежів країни над надходженням коштів з-за кордону. ПАСИВНИЙ ТОРГОВИЙ БАЛАНС - торговий баланс, в жому ввіз товарів переважає над вивозом. ПАСИВНІ ОПЕРАЦІЇ БАНКІВ - операції, завдяки яким банки залучають у своє розпорядження кошти (прийом вкладів, випуск банкнот). ПАСИВНІ РАХУНКИ - рахунки бухгалтерського обліку, в яких відображаються джерела формування коштів підприємств та їх цільове призначення.
|