|
|
ФАКТОР-КОМПАНІЯ - компанія, яка спеціалізується на операціях з факторингом. ФАКТОРИ - чинники, що перебувають у певному логічному зв’язку з наслідками. Вплив кожного чинника оцінюється за бальною шкалою. ФАКТОРИ ЗОВНІШНЬОГО ОТОЧЕННЯ - в маркетингу будь-які фактори, які можуть вплинути на комерційний успіх підприємства, але знаходяться поза контролем підприємця. ФАКТОРИНГ - різновид торгово-комісійної операції, яка поєднується с кредитуванням оборотного капіталу клієнтів. Включає інкасування дебіторської заборгованості клієнта, кредитування і гарантію від кредитних та валютних ризиків. ФАКТОРИНГ КОНВЕНЦІЙНИЙ - універсальна система фінансового обслуговування клієнтів, що включає бухгалтерське, інформаційне, рекламне, збутове, транспортне, кредитне та юридичне обслуговування. За клієнтом зберігаються практично лише виробничі функції. ФАКТОРИНГ КОНФІДЕНЦІЙНИЙ - на відміну ВІД конвенційного, де висока вартість обслуговування та реальність загрози повного підпорядкування відлякує багатьох потенційних клієнтів, факторинг конфіденційний обмежується лише обліком фактур. Він є прихованим джерелом коштів для кредитування товарообороту. Особливість його полягає в тому, що ніхто з контрагентів клієнта не поінформований про кредитування його продажу факторинг-компапією. ФАКТОРНИЙ АНАЛІЗ - метод дослідження умов збуту, суть якого полягає у виявленні ступеня і швидкості впливу ранжированих за певною ознакою факторів на підрозділи, напрями діяльності фірми. ФАКТУРА - рахунок, який продавець виписує на ім’я покупця. Засвідчує фактичну вартість товару і послуг. ФАКТУРНА ВАРТІСТЬ - див. Фактурна ціна. ФАКТУРНА ЦІНА - ціна реальної операції купівлі-продажу, яка може змінюватись на суму транспортних і страхових витрат.
|